عمران زاده:دو ستاره بر سینه داریم که حریفان از آن می ترسند/در گروه مرگ قرار گرفتیم

  همیشه آبی


حنیف عمران زاده درباره قرعه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در گروه مرگ قرار گرفتیم. الهلال،العین و الریان از هر نظر حرفه ای هستند و نجومی پول خرج می کنند.
وی افزود:دلیلی ندارد از حریفان بترسیم زیرا آنها هم از نام استقلال می ترسند. دو ستاره بر سینه داریم که حریفان از این دو ستاره می ترسند. باید با برنامه و حرفه ای وارد بازی ها شویم تا به عنوان نماینده ایران نتایج قابل قبولی را به دست آوریم. به طور حتم کادر فنی برای آسیا برنامه ریزی ویژه ای خواهد کرد.
مدافع استقلال در باره عملکرد این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر عنوان کرد:هدف ما قهرمانی در آخر لیگ است و بازی به بازی پیش می رویم. قهرمانی نیم فصل ارزشی ندارد و به قهرمان آن جام نمی دهند. با توجه به برخی مشکلات که وجود داشت در نیم فصل اول با تلاش مدیریت ،درایت کادر فنی و تلاش بچه ها نتایج خوبی به دست آوردیم.
عمران زاده افزود:تلاش می کنیم برای شروع نیم فصل دوم از هر نظر آماده شویم البته در تعطیلات نیم فصل باید در جام حذفی به مصاف سایپا برویم و با شکست این تیم اولین قدم در این جام را محکم برداریم.
وی درباره آخرین وضعیت خود گفت:در تعطیلی تمرینات ،همراه چند بازیکن دیگر اختصاصی تمرین کردم و تلاش می کنم هر چه سریعتراز شرایط بازی برخوردار شوم.



نظرات شما عزیزان:

ماریا
ساعت21:55---24 آذر 1391
سلام عزیزم وبلاگت جالب بود


یه جورایی سورپرایز شدم


فکر نمیکردم اینجوری باشهپاسخ: سلام گلم.نظر لطفته.خوشحالم که خوشت اومده...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 17 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 17:7 äæíÓäÏå دل آرام??
Pink girls

----->